Omni A.Ş. olarak otellerin beklentilerini biliyor ve Corinne Hotel, Hotel Princess (Büyükada İstanbul), Ramada Encore by Windham (İstanbul Bayrampaşa), YOTEL ve Riva’s Club otellerine misafirlerinin operasyonel sıkıntılar yaşamadan konaklamalarını tamamlaması için ihtiyaç duyduğu tüm otomasyon sistemlerini sunuyoruz.
Verdikleri hizmetin doğası gereği oteller karmaşık bir operasyon yapısına sahiptirler. Otellerde konaklama, yemek, kafe ve bar gibi hizmetler aynı anda verilir. Ancak iyi çalışan bir sistem ve yüksek bir hassasiyetle bu hizmetler sorunsuz bir şekilde müşterilere sunulabilir.
Farklı oteller müşterilerine farklı konseptlerde, farklı hizmetler sunarlar. Kimi otellerde müşteriye tezgâhta, kimi otellerde masada hizmet verilir. Müşteri hesaplarının sorunsuz bir şekilde oda hesabına aktarılabilmesi de çok önemlidir.
Sipariş Akışı
- Modern kullanıcı arayüzü ile kolay kullanım
- Mutfağa sorunsuz sipariş aktarımı
- Hızlı satış ve sipariş özelleştirme
Seçenekli Ödeme Araçları
- Siparişleri kişilere göre bölme
- Farkı ödeme yöntemleri ile çeşitlendirme
- ÖKC Entegrasyonları
- Geliştirilmiş müşteri deneyimi
Satış Kontrolü
- En çok satan ürünlerinizi tanıyın
- Anlık cironuzu görüntüleyin
- Açık siparişleri, kapatılan siparişleri takip edin
- Gün sonunda satış ciro raporunuzu kalem bazında alın
- Stoklarınızı kolayca takip edin
Gelişmiş raporlama
Hareket halindeyken web raporları
Akıllı analiz
Özel ürünler ve karma fırsatlar
Tüm ödeme türleri desteklenir
Kolay çubuk sekmesi kurulumu
Faturaları bir düğmeye tıklayarak bölme
Bar / mutfak / baristaya uzaktan baskı
Çok sayıda 3. parti entegrasyon
Uzun ömürlü sağlam donanım
Çoklu mekan yönetimi için ölçeklenebilirlik
24/7/365 destek
Devam eden eğitim
En yüksek güvenlik seviyesi