[vc_row][vc_column width=”1/2″][TS_VCSC_Lightbox_Gallery content_images=”4366,4367,4368,4369,4370,4371,4349″ content_images_size=”large” content_style=”FlexSingle” auto_play=”true” show_bar=”false” lightbox_effect=”random”][/TS_VCSC_Lightbox_Gallery][vc_column_text]VCommander

VCommander merkezden tüm şubelerinize uzaktan bağlanarak, uzaktan idaresini sağladığınız bir arka ofis yazılımıdır. Merkezi Yönetim, Raporlama ve Data Transferi gibi üç ana işlevi vardır. Merkezi Yönetim ile fiyat ve menü değişiklikleri yaparak tüm terminallere göndermenizi, Raporlama ile Vectron satış noktası terminallerinden istediğiniz raporları manuel veya otomatik olarak merkezden almanızı, Data Transferi ile Muhasebe, Stok Kontrol gibi arka ofis programlarına MS Excel, HTML veya .txt formatında otomatik veri göndermeyi sağlar. Özellikle zincir işletmelerde ihtiyaç duyulan işletmeler arası konsolide raporlar üretir.

Avantajlar:

  • Zincir işletmelerde menü tanımlama, personel tanımlama, indirim oranları gibi fonksiyonları merkezleştirerek güvenli bir sistem oluşturur.
  • Zincir işletmelerde işlerin tek tek yapılmasını önleyerek, işletmelere hız kazandırır. Çift yönlü bağlantı ile gece tüm mağazalara bağlanarak Z raporu alır, Satış Noktası terminallerini sıfırlar, mağazada yapılması istenen değişiklikleri aktif eder.
  • İşletmelerde yapılabilecek olası hataları önler. Örneğin; işletmede uygulanacak bir indirimin her şubede aynı gün, aynı saat ve aynı dakikada uygulanmasını sağlar.
  • Yetki seviyeleri yönetimi sayesinde kullanıcıların sadece kendi sorumluluk ve yetkileri dahilinde olan bilgilere ulaşmasını sağlar, yetki sahibi olmayan kişilerin bilgilere ulaşmasını engeller.
  • Zincir işletmeler için ürettiği 80’i aşkın konsolide rapor ile merkez yönetimin önünü görmesini sağlayarak, zamanında ve sağlıklı kararlar almasını sağlar. Kullanıcı taleplerine göre özel raporlar oluşturulmasına izin verir.
  • Logo, Link, Microsoft Axapta, Nebim, Netsis, SAP vb. türü arka ofis uygulamaları ile sağladığı tam entegrasyon sayesinde işletmelerin verimli çalışmasını sağlar. Tüm satış bilgilerini MS Excel, HTML, txt formatlarında istenen yere aktarır.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Vectron tarafından üretilmiş olan Vectron Arka Ofis Sistemi; Vectron Commander ve Vectron POS Journal modüllerinden oluşmaktadır.

Restoran sektörünün ihtiyaçlarına yönelik olarak hazırlanmış bu modüller tüm mağazalara uzaktan erişim sağlayarak merkez ile bağlantı kurmasını sağlar. Aynı ağ üzerinde veya modem ile uzaktan erişim sağlayarak işletmenin yönetim işlemlerini merkezden yapar. İstenen raporların manuel veya otomatik alınmasını sağlar. Muhasebe, stok kontrol gibi arka ofis programlarına Microsoft Excel, HTML,txt formatında otomatik veri aktarımı yapar.

Çalışma Şekli:

  • Windows (XP/VISTA/Windows7) işletim sistemleri üzerinde çalışır.
  • MS Excel, HTML, txt formatında veri aktarımı yapar.
  • Yerel ağ bağlantısı ile veya ADSL Modem ile uzaktan erişim sağlar.

Özellikler:

  • Vectron terminaller ve Merkez arasında bağlantı yapılması için özel üretilmiş Vectron ürünüdür.
  • Merkezi Yönetim sayesinde bir mağaza veya birden çok mağazanın kontrolünü sağlar.
  • Sınırsız sayıda mağaza ile sorunsuz olarak bağlantı kurar, zincir işletmeler için idealdir.
  • Kodlanmış data modeli sayesinde zincir işletmenin bilgileri güven altında merkeze aktarılır.
  • Özel data yapısı sayesinde çok hızlı çalışır.(Örneğin bir mağazanın tüm hareketlerinin merkeze aktarım süresi 1 dk’yı aşmaz)

VPOS Journal Report

Vectron Pos Journal Report; Vectron satış noktası terminallerinde yapılan tüm hareketleri değişik kriterlere göre incelemek ve raporlamak için geliştirilmiş olan bir sorgulama programıdır. Vectron Commander Merkezi Kontrol Sistemi’ne ilave bir modül olarak sunulmaktadır. Bu modülün amacı, kasa üzerinden açılan her hesaba, içerisindeki ürün detayları, garson/kasiyer bilgisi, indirim bilgileri gibi tüm detaylara ulaşmanızı sağlamaktır. Ayrıca, tüm bu alanlara göre sorgulama ve filtreleme yapmanıza olanak verir. Bu veriler MS Excel, MS Word, Crystal Report, txt gibi formatlara aktarılabilir.

Avantajlar

  • Geçmişe dönük tüm hareketleri inceleme imkanı verir.
  • Dakika dakika sistemdeki iptal, iade, indirim gibi yetkiye bağlı işlemlerin kimler tarafından ne zaman yapıldığı ile ilgili verileri sunar.
  • İstenilen ürünün belirtilen zaman aralığındaki tüm hareketlerini döker.
  • Hesapları kişi sayısı, toplam tutar, transfer tutarı, açılış kapanış saati gibi kriterlerde listeler ve içeriklerine ulaşır. (Örneğin öğle servisinde saat 14:00’e kadar kasiyerinizin hangi masalara sipariş iptali yaptığını görebilir, bu masaların saat kaçta açıldığını, hangi garsonların saat kaçta ürün girişi yaptığını, iptal etmeye sebep olan garsonun kim olduğunu bulabilirsiniz.)
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]