The House Cafe, “Autoban” mimarlık, iç mimarlık ve ürün tasarım stüdyosu tarafından dekore edilmiş iç mekân tasarımı, samimi ve sıcak ambiyansı, lezzetli ve klasikleşen tatların bir arada olduğu zengin menüsü ile çok kısa bir zamanda misafirleri için vazgeçilmez bir mekân halini aldı. 2002’de İstanbul Teşvikiye’de Nişantaşı’nda bir apartman dairesinde başlayan hikayesi 2005 yılında zincir mağaza oluşumları ile devam eden The House Cafe’nin şubeleşme sürecinde profesyonel bir restoran otomasyon sistemine ihtiyacı vardı. Bu noktada THC’nin yolları OMNİ ile kesişti ve hem zincir şubelerin yönetimi hem de E-dönüşüm sürecinde tercihi Omni Vectron oldu. Gelin bu güzel dönüşüm hikayesini İşletme Ortağı Ferit Baltacıoğlu’ndan dinleyelim.
“Şubeleşme Sürecinde Profesyonel bir Restoran Otomasyon Sistemine İhtiyaç Duyduk”
“The House Cafe’nin hikayesi Teşvikiye’de 60’ların eski bir Nişantaşı apartman dairesinde başladı ancak bugün 14 farklı noktada hizmet verir hale geldik. Tüm şubelerin aynı yüksek standartlarda hizmet vermesi için doğru bir POS Otomasyon Sistemi kurmamız şarttı. Titiz araştırmalarımız sonucunda POS Otomasyon Sistemleri’nde OMNİ Vectron’u tercih ettik ve OMNİ’nin teknik ekibi ile kısa sürede POS donanımları ve yazılımlarını kullanmaya başladık. Omni Vectron POS Otomasyon Sistemleri sayesinde tüm şubelerimizi tek bir noktadan yönetebiliyor, kümülatif raporlar alabiliyor ve doğru veriler ışığında isabetli kararlar alabiliyoruz.
Diğer yandan E-Dönüşüm sürecini de OMNİ ile yürüttük ve elektronik faturaların iş süreçlerimize tam entegrasyonunu hızla ve sorunsuzca sağladık.
OMNİ ile birlikte yürüttüğümüz çalışmalar bunlarla sınırlı değil. Covid-19 önlemleri kapsamında yeme-içme hizmeti veren tüm işletmeler gibi bizim de almamız gereken pek çok önlem vardı. Menü temasını önlemek en önemli noktalardan biriydi ve OmniDiner QR Menü hizmetini işletmemize entegre ederek menülere olan teması minimum düzeye indirdik. Müşterilerimizin cep telefonlarından masalardaki QR kodu okutarak tarayıcı üzerinden menümüze ulaşmaları ile ürünlerimizin birçoğunun fotoğraflarını, alerjen bilgilerini ve zengin içeriklerini görüntüleyerek sipariş verebilmeleri, güncel gelişmelere ayak uydurarak kendimizi yenilememiz müşterilerimiz tarafından tercih edilme sebeplerimizden biri haline geldi. Özetle; OMNİ, hem şubelerimizin sistem üzerinden yönetilmesi, hem E-Dönüşüm sürecimiz hem de Covid-19 önlemleri kapsamında sunduğu akıllı çözümlerle hep yanımızda oldu. Yeme- içme sektöründe faaliyet gösteren tüm işletmelerin OMNİ ile tanışmalarını tavsiye ederim.”
Siz de işletmenizde Omni Vectron POS Sistemleri’ni tercih edin, şubelerinizi profesyonel donanım ve yazılımlarla yönetin! Detaylı bilgi için bizi 444 66 64 numaralı telefondan arayabilir veya [email protected] adresine mail atabilirsiniz.