Gezi İstanbul ve Agora 1890 OmniDINER ile Müşteri Sadakatini Arttırmayı Hedefliyor

Omni’nin yiyecek-içecek hizmetleri veren işletmelere özel olarak tasarladığı eşsiz uygulama OmniDINER ile tanışın! Esnek yapısı sayesinde işletmelerin ihtiyaç duyduğu özelliklere göre özelleştirilebilen OmniDINER, işletmenizi dijitalleştiriyor!

Aradığınız müşteri sadakat çözümü: OmniDINER

Dijitalleşen dünyada restoranlar da dijitalleşiyor. Menüler, siparişler ve müşteri takibi dijital ortama taşınıyor. Müşteri sadakat sistemleri de artık dijital ortamda!

OmniDINER Sadakat Sistemi, müşterilerin tercihlerini ve taleplerini yönetmeyi sağlar. Sadık müşteri sayısını artırarak, müşterilere özel hediye, indirim, kampanya düzenlemeye imkân verir. Müşteri tercihlerini sistematik olarak analiz etmeye olanak sağlayan sistem; puan, kupon, ikram gibi kampanyaların uygulanmasını kolaylaştırır.

Gezi İstanbul ve Agora 1890, OmniDINER’ı tercih etti!

OmniDINER, yiyecek ve içecek sektöründe prestijli markalar tarafından tercih edilmeye devam ediyor. Batılı tatlarla geleneksel lezzetleri harmanlayan Gezi İstanbul, Taksim ve Kuruçeşme şubelerinde; tarihi Agora Meyhanesi de İstanbul ve Bodrum şubelerinde OmniDINER’ı kullanmaya başladı!

“Bize özel bir uygulama”

Gezi İstanbul’un ortaklarından Hakan Kıran, işletmelerine özel olarak tasarlanmış OmniDINER uygulaması ile online sipariş, QR menü, masaya sipariş ve geri al gibi özelliklerin işlerini çok kolaylaştırdığını; sadakat sistemi ile de müşterilerine birçok fırsat sunabildiklerini söyledi. Hakan Kıran, “OmniDINER, tam aradığımız özellikleri içeriyor. İhtiyaçlarımıza göre uyarlayabiliyoruz. Bu sebeple bize özel bir program diyebilirim. Sadakat sistemi ile müşterilerimizin memnuniyeti arttı.” ifadelerini kullandı.

Omni’nin 25 yıllık tecrübesini barındıran OmniDINER ile işinizi dijital dünyaya taşıyın; müşterilerinizi ayrıcalıklı bir dünya ile tanıştırın!