Midpoint ve Omni işbirliği sayıları her geçen gün hızla artan şubeleriyle devam ediyor..
“Herkesin Buluşma Noktası” sloganı ile 2002 yılında Bağdat Caddesi’nde yola çıkan Midpoint, Dünya mutfaklarından seçilmiş lezzetleri, farklı tatlara uyarladığı menüsü, profesyonel hizmet anlayışı, hızlı servis kalitesi, cazip fiyat alternatifleri, sıcak atmosferi ve modern mimarisi ile müşteri memnuniyetini esas alarak yola devam ediyor. Midpoint, gelişimi ve yeniliği seven bir marka. Markanın yaratıcısı Allpoint grubu, yenilikçi yaklaşımı ve Midpoint’te edindikleri tecrübenin bir araya gelmesi ile yeni bir marka daha yarattı: Welldone by Midpoint. Ayrıca grubun bu iki markaya ek olarak sektörde çok iyi bilinen Akbabalı Meyhane, Poco Loco, Bi Daha ve Kırıntı restoran markaları da mevcut.
Alışveriş arası yorgunlukların atıldığı, iş toplantılarının keyifli molalara, arkadaş buluşmalarının lezzet karnavalına dönüştüğü, nefes kesen manzaraları ile günün yorgunluğunun huzurla buluştuğu Midpoint şubeleri, İstanbul’un en büyülü semtlerinden olan Bağdat Caddesi ve Nişantaşı, şehrin tarihi dokusu ile tatlı karmaşasının birleştiği Bebek ve Beyoğlu İstiklal Caddesi, İzmir’in Cumhuriyet Meydanı’na açılan penceresi ile lezzet severlerin gözbebeği İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Ankara, Kocaeli ve Bursa’da olmak üzere toplam 35 buluşma noktasında misafirlerine rahat bir ortamda keyifli bir yemek ve sohbet imkanı sunarken şimdi de İstanbul’da yeni açılan Metropol AVM de ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor.
Sıcak ortamı ile de kendi sloganını hak eder bir görüntü çizen Midpoint, kaliteli hizmet anlayışını ve özenli servis sürecini sürdürülebilir kılmak için çok titiz çalışıyor. Bu titizliğini ödeme sistemleri alanında da gösteren Midpoint’in Satınalma Müdürü Batıkaan MURAT, “ Restoran POS Sistemleri konusunda yıllardır Omni’yi tercih etmiş olmamızın, sayıları her geçen gün hızla artan şubelerimizde müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmamıza büyük katkısı var. Aynı zamanda merkez şubemizde tüm şubelerimize ait raporları görüntüleyebiliyor, menülerimizi reçete bazında hazırlayıp stoklarımızı kayıpsız tutabiliyoruz.” dedi.
Omni Satış ve Müşteri İlişkileri Bölümü Yöneticisi Sevan OHANYAN ise, özellikle zincir işletmelerde POS Sistemlerinin öneminden bahsederek “Bugün merkezi sistem ve arka ofis programları, çok şubeli işletmelere büyük faydalar sağlıyor. Bünyesinde 6 marka ve 47 şube bulunduran Allpoints Grubu da bu faydayı siparişte ve sonrasında değerlendirebildiği raporlamalarla işletmelerinde kontrol altında tutabiliyor. Bununla birlikte yoğun sipariş ve hesap işlemlerinin olduğu süreçlerde ise POS yazılım ve donanımlarındaki denetleme-kontrol mekanizmaları hayat kurtarıcı olabiliyor. Kaliteli yazılım ve donanım kullanan büyük firmalar işlem, raporlama ve yönetim süreçlerinde daha güvenli ve sağlam ilerliyorlar. Omni olarak işletmelere Vectron POS yazılım ve donanımını birlikte sunarak sorunsuz işleyen otomasyonlar sağlıyoruz. Kapsamlı teknik destek çözümleri üreterek müşterilerimizin her zaman yanında oluyoruz. Omni’ye duyulan güvenin arkasında bu yatıyor.” dedi.
Omni-Vectron bütünleşik bir sistem olma özelliği ile sorunsuz POS otomasyonları sunarak sektörde öncü konumunu sürdürmeye devam ediyor.