OMNİ, KONUK AĞIRLAMA SEKTÖRÜNÜ “VECTRON POS TANITIM SEMİNERİ”NDE AĞIRLADI…

Vectron POS, yüksek kalitesi, baş döndüren hızı, uygun fiyatı, standart ve yazar kasa onaylı modelleriyle fast-food, restoran, cafe bar sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin bir numaralı tercihi oluyor. Vectron POS’ u tercih eden işletmelerin sayısı ise her geçen gün hızla artıyor.

Vectron POS’ un Türkiye, Orta Doğu, Orta Asya ve Kuzey Afrika ana dağıtıcısı Omni, 15 Ekim Çarşamba günü Hyatt Regency Troy Salonu’nda “Vectron POS Tanıtım Semineri” düzenledi. Fast-Food, Restoran, Cafe Bar sektöründeki öncü işletmelerin Vectron POS ile büyüme öykülerinin de paylaşıldığı seminerin açılış konuşmasını Omni Genel Müdürü Fırat Ertan yaptı.

Vectron POS’ un standart ve yazar kasa onaylı modelleri, pazara yeni sunulan MobileXL ve NovaLook hakkında detaylı bir sunum yapan Ertan, Vectron POS’ un hem zincir işletmelere hem de büyümeyi hedefleyenlere uygunluğundan bahsetti. Ertan: “Gerek standart gerekse yazar kasa onaylı modelleriyle Vectron POS, hem büyüme yolunda ilerleyen işletmeler hem de zincir işletmeler için ideal bir otomasyon sistemi. Vectron POS’ un tercih edilme oranına baktığımızda, bir hayli yüksek olduğunu görüyoruz ve bu bizim için çok sevindirici.” dedi.

Vectron POS ile büyüme öykülerinin de paylaşıldığı seminerde söz alan Atom Tost Genel Müdürü Asım GÜLER, “Ülkemizin hızla gelişmekte olan en büyük yerli fastfood halkası Atom Tost olarak otomasyondaki tercihimiz; sunduğu hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetine verdiği önem ile Omni’ den yana oldu. Gerek çalışanlarımız gerek müşterilerimiz ve gerekse işletmemiz açısından her şey yolunda gidiyor. Omni ile gerçekleştirdiğimiz işbirliğinden çok memnunuz” dedi. Güler ayrıca Franchise sistemiyle çalışan bir zincir olmanın zorluklarından bahsetti ve “Tüm mağazalarımızı yerinde kontrol etmemiz olanaksız ve bu durumda elbette yaşayabileceğimiz birçok sorun var. Ancak bu büyük sorunu Omni’ nin profesyonel desteği ve çözümleri sayesinde aştık. Artık istediğimiz an istediğimiz şubemizin bilgilerine ulaşmamız, istediğimiz raporları almamız mümkün.” diyerek sözlerini bitirdi.

Vectron POS Sistemleri ile büyüme öykülerini anlatan bir diğer isim ise Tike Mağazalar Koordinatörü Bilal Çelik oldu. Tike olarak öncelikli hedeflerinin müşteri memnuniyeti olduğunu önemle vurgulayan Çelik, müşteri memnuniyeti ilkesini kayıtsız şartsız yerine getirirken Omni’ den aldıkları destekle hizmet kalitesini maksimize ettiklerini vurguladı. Çelik sözlerine şöyle devam etti: “Omni’ den aldığımız destek sayesinde stoklarımızı kayıpsız tutabiliyor, uzaktan erişim sayesinde ortaya çıkabilecek herhangi bir problemi anında giderebiliyor, sürekli destek alabiliyor, istediğimiz raporlara ve güncellemelerimizi standart olarak yapabiliyoruz.”

Ayrıca Yiyecek/İçecek Dünyası duayenlerinden Osman SERİM ise “Yiyecek İçecek Dünyasındaki Yeni Eğilimler” başlıklı bir konuşma yaptı ve katılımcılarla, büyümeyi hedefleyen tüm işletmelere ışık tutacak deneyimlerini paylaştı.