Günümüzde cep telefonundan bilgisayara pek çok akıllı cihazın güncel teknolojiye uyumlu olarak verimli çalışma süresinin ortalama beş yıl olduğu gözlemleniyor. Bu süreden sonra pek çok cihazın kapasitesi yeni nesil uygulamalara ve güncellemelere uyumda sorunlar çıkarabiliyor. Tüketiciler de zorunlu olarak daha verimli çalışan cihazlara geçmek durumunda kalıyor. Aynı sorunlarla Horeca sektöründeki POS çözümlerinde de sıkça karşılaşılıyor.
Oysa Omni uzmanları “POS sistemi bir kere alınır, çünkü işletmeler için POS çözümlerinin ek donanım gerektirmeden uzun ömürlü tasarımlar olması önemlidir” diyor. Omni A.Ş.’nin konuk ağırlama sektörüne yönelik POS otomasyon çözümleri 10 yıl sonra bile en yeni teknolojiye uyumlu olarak kullanılabiliyor, cihaz ya da sistemin değiştirilmesine gerek kalmıyor. Özellikle zincir işletmeler tarafından tercih edilen bu sistemler, Omni tarafından geliştirilmiş web tabanlı, Restoran sektörüne özel Arka Ofis programları ile entegre çalışabiliyor. Web tabanlı olan ve internet bağlantısının bulunduğu her noktadan erişilebilen Omni Arka Ofis programları minimum yapılandırmaya sahip PC’lerde bile çalışarak program kullanım maliyetini en aza indiriyor. Tek bir yazılım üzerinden stok ve satış bilgileri izlenebiliyor ve bu bilgiler başka arka ofis programlarına aktarılabiliyor.
Şirket 20 yıldır müşterilerine en az 10 yıl kullanım ve 5 yıl donanım garantili, dünyadaki en son yeniliklere göre geliştirilmiş, sadece Horeca sektörüne özel üretilmiş, Alman Vectron marka POS cihazları ve otomasyon çözümleri sunuyor. .
Yıllar önce POS sistemini Omni’den satın almış Pelit Pastaneleri, Develi Restoran, Midpoint, The House Cafe, Sunset gibi kurumsal işletmeler, otomasyon sistemini değiştirmeden verimli bir şekilde kullanıyor. Bu işletmelerin yetkilileri sektörde müşteri memnuniyeti hedefleyen, zincir işletmelere ve işletme sayısını artırmak isteyen mekan sahiplerine Omni POS çözümlerini tavsiye ediyor. Şirketin kesintisiz hizmet desteğinden ve işletmelerine özel çözümlerinden yararlandıklarını memnuniyetle vurguluyorlar.
Omni POS ürünlerin yapısının bütünleşik (embedded) olması, virüs, program çökmesi ve benzeri dış etkenlere karşı güvenliğini sağlıyor. Su geçirmez, çalışma ortamına göre sıcaklıktan etkilenmeyen dayanıklı bir donanım olması sistemin daha uzun ömürlü olmasını sağlıyor. Altyapı sorunları yada kullanım hatası sonucu oluşan herhangi bir arıza durumunda, uzaktan erişimle müşterinin operasyonunu kesintiye uğratmadan teknik destek veriyor. Donanım Bakım anlaşması olan müşterilerine özel, servis süresince yedek donanım desteği de sağlıyor.
Omni’nin Türkiye temsilcisi olduğu Vectron POS cihazları bugüne kadar dünyada 150 bin den fazla işletmeye kuruldu. OMNİ ekibinin Türkiye’ye ilk POS sistemini getiren uzmanlardan oluşması da işletmeye uygun otomasyon sisteminin seçiminden, satış sonrası servis ve bakım hizmetlerine kadar şirketin, her aşamada müşteriye güvenli ve sürdürülebilir bir hizmet yelpazesi sunmasına imkan veriyor. .
Omni uzmanları “İşletmelerin mutfak donanımından, mobilyalarına kadar pek çok alanda müşteri memnuniyetine katkı sağlayacak yatırımlar yaparken, işletmeyi uzun ömürlü, güvenli ve sorunsuz bir otomasyon sistemi ile donatması bir lüks değil, gerekliliktir” diyor..