NİŞANTAŞI’NIN YENİ BULUŞMA NOKTASI MIDPOINT, OMNİ TEKNOLOJİSİNİ TERCİH ETTİ

Omni tarafından Türkiye’de satışa sunulan Vectron Satış Noktası Sistemleri her geçen gün daha fazla işletme tarafından tercih ediliyor. Avrupa yakasının en gözde mekanlarının yer aldığı Nişantaşı, Vectron ile hızlı servisin, yüksek kalitenin ve müşteri memnuniyetinin merkezi olmaya devam ediyor.

En son olarak da Bağdat Caddesi’nin en gözde mekanlarından Midpoint Restoran-cafe-bar işletmesinin Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesi’nde açtığı Midpoint de, Vectron satış noktası sistemlerini kullanmaya başladı. Vectron satış noktası sistemleri servis hızını ve kalitesini artırmasının yanında, amaca yönelik geniş hizmet yelpazesi sunuyor. Kolay kullanımı, uygun fiyatları, yüksek kalitesi ve satış sonrası desteğiyle işletmelerin gözde satış noktası sistemi olmayı sürdürüyor.

Bağdat Caddesi’nde 2 yıldır hizmet veren ve Restoran-cafe-bar konseptine yeni bir tarz getiren Midpoint; Restoranı, barı ve cafesiyle bu kez Avrupa yakasında, Dünya mutfağının birbirinden lezzetli yemeklerini içeren menüsü ve uygun fiyatları ile Nişantaşılılar’ın gözde mekanı olacağa benziyor. 20 Kasım 2004 Cumartesi günü açılışı yapılan Midpoint Nişantaşı’nda, Vectron’un yanı sıra Vectron’a özel geniş bir raporlama modülü olan VCommander sistemi ve kontrollü alım sağlayarak stok maliyetlerini en aza indirebilen; ürünlerinin detaylı kar – maliyet analizlerini yapabilen, güçlü raporlama yetenekleri sayesinde; günlük, aylık, yıllık bazda her türlü istatistiki bilgiye erişebilen LokantamStok ürünü de kullanılıyor.

Bağdat Caddesi’nin en gözde mekanlarından olan Midpoint’i Nişantaşılılar’ın yeni buluşma mekanı yapacaklarını söyleyen Midpoint İşletme Sahibi Numan Çarıkçılar, bu amaçlarına ulaşmada Omni tarafından Türkiye’de satışa sunulan Vectron satış noktası sistemlerine güvendiklerini söyledi. Müşterilerine sundukları lezzette ve hizmette, servis kalitesi ve hızın önem taşıdığına dikkat çeken Çarıkçılar sözlerini şöyle sürdürdü: “Müşterilerimizi rahatlatan dekorasyonumuz ve mekanımızın renk uyumuna, Vectron satış noktası sistemlerinin servisimize sağladığı hız ve kaliteyi eklendik. Nişantaşı Midpoint’in tadını çıkarmaya gelen müşterilerimizin de buradan memnuniyetle ayrılacaklarını inanıyoruz.”

Midpoint’in, Anadolu Yakası’ndan sonra Avrupa Yakası’nda da yeni bir tarz yaratacaklarına inandıklarını belirten Omni Satış Yöneticisi Nur Ünal ise gerçekleştirdikleri iş ortaklığını şöyle değerlendirdi; “Nişantaşı Midpoint, çok özel bir mekan. Günün her anı müşteri memnuniyeti sağlamak isteyen işletmelerin tercihi olan Vectron, stok yönetim sistemi LokantamStok ve geniş bir raporlama modülü olan VCommander sistemlerimiz ile servis ve işleyişi artırarak, Midpoint Nişantaşı’nda sağladığımız müşteri memnuniyeti için mutluyuz”

Omni, Restoranların ihtiyaçlarına yönelik özel olarak tasarlanan Vectron’u, kullanıcılarına, yazılımı ile donanımı bir arada komple bir çözüm olarak sunuyor. Komple bir çözüm olması, programın geliştirilmesi konusunda Vectron kullanıcılarına önemli avantajlar sağlıyor. Bu sayede Vectron kullanıcıları, uzun yıllar aynı teknolojiyi yenilemeye gerek duymadan kullanabiliyor. Okuma yazma bilen herkes tarafından rahatlıkla kullanılabilen Vectron Sistemleri, kullanıcılarına tek yazılım ve birden çok donanım çeşitliliği ile sunuluyor. Hizmet kalitesi ve güvence konusunda da yüksek müşteri memnuniyeti elde eden Omni, bu başarıyı, yaygın servis ağı ve deneyimli teknik ekibi sayesinde, 365 gün 24 saat kesintisiz sunduğu satış sonrası destek hizmeti ile sağlıyor.