İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanında yer alan HC Group bünyesindeki “Veranda Cafe, Bus Stop, Piano, Sandwich Cafe, Beer Garden” ve TURKUM Gıda bünyesindeki “CenterPoint Cafeleri” 24 saat kesintisiz, hızlı ve kaliteli servislerini Vectron POS sistemleri ile sağlıyor.
Restoran, cafe/bar, fast-food POS sistemlerine yepyeni bir standart getiren Vectron POS satış noktası sistemleri, her geçen gün daha fazla işletmenin bir numaralı tercihi oluyor. Avrupa’nın en yeni havalimanı İstanbul Sabiha Gökçen‘de bulunan Veranda Cafe, Bus Stop, Piano, Sandwich Cafe, Beer Garden ve Centerpoint Cafe tercihlerini Vectron POS sistemi ve Omni hizmetinden yana kullandı. Önümüzdeki yıl 8 milyon yolcu beklenen havalimanı’ında, müşteri taleplerine hızla cevap vermek ve aynı zamanda kaliteli bir hizmet sunmak büyük önem taşıyor.
Teknolojinin son olanaklarına sahip modern donanımıyla dikkatleri çeken Sabiha Gökçen Havalimanı’nın içerisinde birbirinden farklı konseptleriyle yer alan HC Group ve Turkum Gıda işletmeleri, kullandıkları Vectron POS Sistemi ile teknoloji konusunda Sabiha Gökçen ile paralellik gösteriyor. Özellikle Vectron’un hızlı ve kolay kullanımı, bütünleşik ve güvenli bir sistem olması, kullanıcılarına kullanım kolaylığı sağladığı gibi, şık ve güvenli dizaynı da farklı konseptlere uyumluluk sağlıyor.
Stratejik konumu, fonksiyonel mimarisi, ulaşım olanakları ve kullanım alanlarıyla Türkiye’nin geleceğine bir köprü kuran Sabiha Gökçen Havaalimanı’nında yer alan Vectron POS Sistemi’ni tercih etme nedenlerini belirten HC Group Genel Müdürü Nuri Civinti; “Omni A.Ş. gibi adını ve kalitesini kanıtlamış bir firma ile iş ve çözüm ortağı olmak bize güven veriyor. Özellikle Vectron POS sisteminin bütünleşik ve güvenli bir sistem olması, Türkiye ve Dünya’da pek çok başka havalimanında kullanılması kararımızı çok kolaylaştırdı” dedi.
Sabiha Gökçen Havalimanı’nda iç ve dış hatlarda bulunan Turkum Gıda Cafeleri’nin Genel Müdürü Sait Özçelik ise “Üstün teknolojiye sahip, güvenilir bir ürün ve 24 saat hizmet sundukları bu sektörde onları hiç bir zaman yolda bırakmayacak bir teknik servis arzu ettiklerini ve bu nedenle Omni POS sistemlerini seçtiklerini” söyledi.
Sabiha Gökçen Havalimanı gibi büyük bir işletmenin bünyesinde müşterilerine kesintisiz hizmet sunan HC Group ve Turkum Gıda’nın tercihi olmaktan gurur duyduklarını söyleyen Omni A.Ş. Genel Müdürü Fırat Ertan, ise “Büyüyerek zincir olmayı hedefleyen işletmeler, yüksek kalitesi, hızı, kullanım kolaylığı, uygun fiyatı, standart ve yazar kasa onaylı modelleriyle Vectron POS’ u ve her zaman arkalarında hissettikleri desteği ile Omni’ yi tercih etmeleri bizleri gururlandırmakta. Özellikle Vectron POS’ un dünyanın en gelişmiş, en güvenilir bütünleşik sistemi olma özelliği ve Omni’nin 7/24 sunduğu destek, tercih sebebi olmasındaki en büyük etkenler. HC Grup ve Turkum Gıda ile yaptığımız iş birliğinden dolayı çok mutluyuz” şeklinde konuştu.