Bir felsefedir Gezi İstanbul!

Gezi İstanbul, kendini ve kentini bir daha keşfetmek isteyenleri,doyumsuz lezzetler tatmaya, unutulmaz anılar biriktirmeye davet ediyor.

1987 – 2002 yılları arasında misafirlerine, Avusturya’dan Pasta, Belçika’dan Çikolata, Fransa ve Türkiye’den geleneksel hamur işi kültürlerinin ürünlerini sunan Patisserie Gezi, on beş yıl aralıksız hizmetin ardından, 2002 yılında İçmimar Tülin Kıran ve Y. Mimar M. Hakan Kıran ortaklığı olan Gezi Turizm Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi tarafından devralındı.

Misafirlerine daha iyi servis ve daha yüksek standartlarda hizmet sunabilmek için, Mayıs 2015 itibariyle yepyeni dekorasyonuyla Gezi Istanbul Brasserie konsepti altında Taksim ve Kuruçeşme şubelerinde faaliyetine devam ediyor.

Bu nedenle Gezi İstanbul, tam bu noktada yalnızca Türk Mutfağının “Dünya Konsepti” ile birleşmesi değil, İstanbul Mutfağı ve İstanbul Kültürünü de yansıtmaktadır. Batılı tatlarla geleneksel lezzetlerin harmanlandığı; doğal, katkısız, el yapımı ve taze ürünlerle hazırlanan çok özel bir sunuma sahip olan işletmenin çatısı altında: Brasserie, Chocolaterie, Gezi İstanbul Patisserie, Garlic Restaurant & Bar, Gezi İstanbul Catering yer almaktadır.

Hakan Kıran – İşletme Ortağı

“Bize özel bir uygulama”

Gezi İstanbul’un ortaklarından Hakan Kıran, “İşletmemiz hem dünya mutfağını hem de Türk mutfağını temsil ederken sunumumuz ve hizmetimiz ne kadar özenli ise bunun arka planında kullanmış olduğumuz sistemimiz de bir o kadar sorunsuz ve hızlı olmalıydı ki bir bütün olarak mükemmeli yansıtabilelim. OmniDINER, tam aradığımız özellikleri içeriyor.

İhtiyaçlarımıza göre uyarlayabiliyoruz. Bu sebeple bize özel bir program diyebilirim. OmniDINER uygulaması sayesinde, hem sipariş seçeneği hem de sadakat sistemi arayüzünü kullanabiliyor olmak ayrı güzel. Bu sayede müşterilerimizin her birinin bizim için çok büyük değere sahip olmasının bir karşılığı mahiyetinde OmniDINER Sadakat Sistemi ile müşterilerimizin taleplerine yönelik aksiyon alabilmek, sadık müşteri sayımızı arttırabilmek ve müşterilerimize özel hediye, indirim ve kampanyalar tanımlıyor olabilmek büyük avantaj.“

 

Dijitalleşen dünyada restoranlarda dijitalleşiyor. Menüler, siparişler ve müşteri takibi dijital ortama taşınıyor. Müşteri Sadakat Sistemleri de artık dijital ortamda!

Ürünlerimiz, sektöre özel ve endüstriyel olarak tasarlanmıştır. 1996’dan beri müşterilerimizin ve sektörün talepleri doğrultusunda ürünlerimizi geliştirmeye devam ediyoruz. Omni POS sistemlerini kullanarak işlerinizde yaşayacağınız değişikliği siz de fark edin.

Uzman satış ekibimiz ile işinizin özelliğine göre ihtiyacınızı belirliyor ve sizin için en uygun çözümü sunuyoruz. Satış noktası terminallerimiz, Mali onaylı sistemlerimiz ve Arka Ofis uygulamalarımız ile tüm ihtiyaçlarınıza paket halinde tek bir noktadan sahip olabilirsiniz.

Omni, sadece sektöre odaklanmıştır. Donanım ve yazılımı birlikte sunarak talebe yönelik sektörel çözümler sunmaktadır. Eğitim, teknik destek, yazılım desteği gibi konularda uzman ekip ile 7/24 hizmet sunmaktadır.