İlk şubesini 2002 yılında, Bağdat Caddesi’nde hizmete sunan Midpoint, dünya mutfaklarından seçilmiş lezzetleri, farklı tatlara uyarladığı zengin mönüsü, profesyonel hizmet anlayışı, hızlı servis kalitesi, cazip fiyat alternatifleri, sıcak atmosferi ve modern mimarisi ile müşteri memnuniyetini esas alarak yola devam ediyor. Günün yorgunluğunun huzurla buluştuğu Midpoint şubeleri, İstanbul’un en büyülü semtlerinden olan Bağdat Caddesi ve Nişantaşı’nda, şehrin tarihi dokusu ile tatlı karmaşasının birleştiği Bebek ve Beyoğlu Caddesi’nde, alışveriş severlerin gözbebeği Kanyon AVM, Capacity AVM, Ankara Panora AVM, kusursuz bahçe düzenlemesiyle Palladium AVM ve Ataköy Plus AVM ile Antalya TerraCity AVM’de, AVM’lerin food-courtlarına ayrı bir nefes katan Marmara Forum AVM ve İzmir Bornova Forum AVM’lerde misafirlerine rahat bir ortamda keyifli bir yemek ve sohbet imkanı sunuyor.
Huzurlu ve keyifli bir atmosferde vakit geçirmek isteyenlerin müdavimi haline geldiği Midpoint’in İşletme Ortağı Recep ERYÜZGEÇ; “Şu anda 14 olan şube sayımızı, 2012 yılı içinde daha da arttırmayı planlıyoruz. Merkez üretim istasyonlarında ISO 22000 standartları ile üretim ve sevkiyat yapıyoruz. Şubelerimizde mal kabul işlemlerini barkodlu el terminalleri vasıtasıyla gerçekleştiriyoruz. Tüm bu süreçleri şubelerimizde ve merkezde Omni Vectron POS Sistemlerinin yanı sıra Omni web tabanlı Arka Ofis Sistemleri sayesinde başarıyla yönetiyoruz” dedi
Omni Genel Müdürü Fırat ERTAN ise Midpoint ile gerçekleştirdikleri işbirliğini şöyle değerlendirdi; “Midpoint ile yıllardır süre gelen işbirliğimiz süresince müşterilerine sundukları lezzette ve hizmette, servis kalitesi ve hızın önem taşıdığını biliyoruz. Vectron POS ve Omni Arka Ofis Sistemleri ile komple bir hizmet sunmaktan son derece memnunuz. Restoran’larda Vectron POS’u, merkezde ise Zincir işletmeler için geliştirdiğimiz web tabanlı Omni Arka Ofis Sistemlerini kullanarak etkin bir yönetim sağlıyorlar. Detaylı maliyet analizi ve raporlama sistemleri sayesinde stok yönetimi ve sevkiyat işlemlerini başarıyla yürütüyorlar. Omni yazılımları zincir işletmelerde merkezi yönetim ve kontrol imkanı sunuyor. Hizmet kalitesi ve güvence konusunda da yüksek müşteri memnuniyeti elde eden Omni, bu başarıyı yaygın servis ağı ve deneyimli teknik ekibi sayesinde, 365 gün 24 saat kesintisiz sunduğu satış noktası destek hizmeti ile sağlıyor“
Midpoint’in kullandığı Omni çözümleri:
• Vectron Vario Sistem Ünitesi
Her büyüklükteki Restoran ve cafe/bar işletmesine uygun, özellikle fast-food, pastane, kahve zincirleri, okul kantinleri gibi hızlı servis veren yiyecek içecek işletmelerinde servise hız ve kalite katan, PC tabanlı olmayan, kullanımı kolay, tuşlu ve dokunmatik ekranlı, Mali Onaylı Yazar Kasa seçeneğine sahip, sektöre özel tasarlanmış Satış Noktası Sistemi’dir.
• VCommander Merkezi Yönetim Sistemi
Merkezi yönetimi sağlayan Vectron’a özel raporlama modülüdür. Aynı ağ üzerinde veya modem ile uzaktan erişim sağlayarak işletmenin menü kalemi, fiyat, garson/kasiyer gibi yönetim işlemlerini merkezden yapar. Özellikle zincir işletmelerde ihtiyaç duyulan restoranlar arası konsolide raporlar üretir. Muhasebe, stok kontrol gibi arka ofis programlarına Microsoft Excel, HTML veya txt, formatında otomatik veri aktarımı yapar.
• Omni Arka Ofis Sistemi NovaBOS (Nova Back Office Suites)
NovaBOS; NovaStock (Stok Kontrol Sistemi), NovaLook (Web Raporlama Sistemi), NovaConnect (Muhasebe Programları Bağlantı Programı) ve NovaCRM (Müşteri Takip Sistemi) modüllerinden oluşan, Omni tarafından geliştirilmiş web tabanlı Arka Ofis paketidir. Merkez ve merkeze bağlı tüm mağazalar internet bağlantısının bulunduğu her noktadan kendi bilgilerine ulaşıp işlem yapabilir. Web tabanlı olması sayesinde minimum konfigürasyona sahip PC’lerde dahi çalışarak program kullanım maliyetini en aza indirir. SQL veri tabanında toplanan stok ve satış dataları tek bir yazılım üzerinden izlenir ve bu bilgiler istenen Muhasebe Paketlerine aktarılabilir.